خوب به عکس نگاه کنید.فقط ببینید چطور مردم را با اراجیف سر کیسه میکنند و جالب اینجاست عده ای که متاسفانه حتی تحصیلات آنچنانی و تجربه ندارند این کتابها را میخوانند و بعد از خواندن ادعای کارشناس بودن هم میکنند و مردم را گرفتار وقت و هزینه میکنند.ما سالها عمر خودمان را در بیابان و مطالعه و تجربه گذاشتیم ادعای کارشناس بودن نداریم اما اینها واقعا دیگه شورش را در آوردن. باز هم تاکید میکنم کسانی که با حفظ کردن این کتابهای ترکی و عربی ادعای کارشناسی میکنن یا شیاد هستن و یا ناآگاه.
![]()
گنج ایران...
ما را در سایت گنج ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103