چند سالی هست عده ای از شیادان میگویند ما بار داریم ولی فقط به خریدار نشان میدهیم. فلان قدر مبلغ ما میگذاریم و فلان قدر مبلغ شما بگذارید به عنوان ضرر و زیان. اینها شیاد و بی شرف هستن . مال مردم رو میخورند . هیچ باری در کار نیست و یا اگر هم هست جعل و همشون ، از دم شیاد هستن کسانی که چنین حرف مفتی میزنند. تجربه ثابت کرده تمام کسانی که مدعی ضرر زیان بوده اند در کار دفینه، بلا استثنا شیاد بوده اند و سمت اینجور اشخاص نروید. کسانی که مالباخته هستن به ما پیام بدهید تا راهنمایی کنیم شاید بتوانند به پول خود برسند. هدف ما مبارزه با شیادان کثیف و کلاهبردار بوده و کمک به شما وظیفه انسانی ما خواهد بود.
گنج ایران...