حفاری کردن کاری است بسیار مشکل از همه لحاظ.اینکه فلانی خواب دیده یا فلان شخص گفته یا حس ششم گفته بار هست و یا موکل گفته بار داره ، حرفهایی هست که هیچ منطق علمی ندارد و خرافاتی بیش نیست. برای حفاری باید دلیل خیلی قوی داشته باشید وگرنه عمر خود را بیهوده تلف میکنید.الان قرن ۲۱ هست و خرافات جایی در ذهن انسانهای خردمند ندارد. برای حفاری سند خوب یا علامت خوب و یا در نبود این دو چیز مهم ، دستگاه خوب نیاز است. پس با حرف و حدیث مردم نمیشود بار در آورد. توصیه مهمی دارم که هیچگاه از روی شانس حفاری نکنید و آثار را بهم نزنید چون در خاک دستخورده ، کار اکثر دستگاهها دچار مشکل خواهد شد.
گنج ایران...ما را در سایت گنج ایران دنبال میکنید
برچسب: هیچگاه از روی وابستگی, نویسنده: بازدید: 156