چگونه دستگاه بخریم؟
هیچگاه برای خرید دستگاه از دستگاه فروش مشورت نگیرید.این ضرب المثل معروف هست که میگه هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه. برای خرید از کسانی که تو این کار تجربه لازم را دارن سوال و تحقیق کنید تا خدا نکرده متضرر نشید.در خرید دستگاه اسم ملاک نیست.ملاک زدن هست که بزنه. شرکت های فروش فلزیاب فقط با اسم بازی میکنند و درآمد کسب میکنند.دیده شده که دستگاههای راه سازی و زمین شناسی رو به اسم فلزیاب حرفه ای میفروشند و ملت رو سر کار میگذارند. در مورد دستگاهها هم باید بگم دستگاههای مونتاژ داخل بهتر جواب دادن تا دستگاههای وارداتی(در مورد پالسی ها اینطور بوده).البته باید قبل از خریدش تحقیق کرد که دستگاه پروژه دانشجویی نباشه و حرفه ای ساخته شده باشه. حتما باید آموزش توسط فروشنده انجام شود.اینکه با اتوبوس و پست بفرستن کار درستی نیست و دستگاههای پروژه دانشجویی رو اینطور خریداری میکنند. گنج ایران...
ما را در سایت گنج ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 9:52