یکی از سرکاری ترین وسیله ها ردیابها هستن.به قول کسایی که تجربه اینکار را دارند آدمو نا امید نمیکنه دائم یک جا رو نشون میده واسه حفاری!!!ردیابها در عمق کار نمیکنند و همیشه در سطح زمین کار میکنند و همیشه هم خطا میزنند.ردیاب ها اگر میتوانستند باری پیدا کنند الان در ایران حتی یک گرم طلا زیر زمین باقی نمیماند.فقط تبلیغات دستگاه فروشان هست و کارایی چندانی در گنج یابی ندارند.خودتان را با دستگاههایی که اعتماد ندارید سر کار نگذارید.بارها معمولا در عمق هستند نه سطح خاک.پس اعتمادی به ردیابها نیست و سعی کنید بجای هزینه برای خرید ردیاب ، یک نقطه زن خوب بخرید که بتونید موفق بشید تو این کار.
گنج ایران...
ما را در سایت گنج ایران دنبال میکنید
برچسب: ردیابهای دست ساز,ردیابها,ردیابهای جیوه ای,ردیابهای آنتنی,ردیابهای فرکانسی,ردیابهای کوچک,ردیابهای طلا,ردیابهای خورشیدی,ردیابهای شخصی,ردیابهای خوراکی, نویسنده: بازدید: 140