
نرم افزار حفره یابی ماهواره ای!!!!!در بعضی کانالها و سایتها دیده شده که نرم افزاری تحت عنوان حفره یاب ماهواره ای میفروشند!!! ملت ایران رو چی فرض میکنند؟؟؟ دنبال چی هستند؟؟؟ چرا مردم رو سرکیسه میکنید آخه؟؟؟ کلاهبردار جماعت مثل زامبی ریختن تو تلگرام و هر کدوم به یک عنوان سر ملت رو شیره میمالن. چیزهایی میگن که مخ هر انسانی سوت میکشه.دوستان گرامی پول الکی صرف چیزی که به کارتون نمیاد و کارایی در دفینه یابی ندارد ، نکنید.این نوع نرم افزارها ، ردیابها، شاقول ها و لوله بازیهایی که در کانالها و سایتها تب...
ادامه مطلب
علامت مار یکی از علامتهای دفینه هست.در بعضی قبور هم از این علامت استفاده شده هست.در صورت عدم وجود قبر دفینه زیر دم یا زیر سر در عمق نه چندان زیاد وجود خواهد داشت. باید توجه داشت که سنگ هایی که قابل حمل هستند نماد بار نیستند و میتوانند نماد قبر باشند. xa0...
ادامه مطلب