
نرم افزار حفره یابی ماهواره ای!!!!!در بعضی کانالها و سایتها دیده شده که نرم افزاری تحت عنوان حفره یاب ماهواره ای میفروشند!!! ملت ایران رو چی فرض میکنند؟؟؟ دنبال چی هستند؟؟؟ چرا مردم رو سرکیسه میکنید آخه؟؟؟ کلاهبردار جماعت مثل زامبی ریختن تو تلگرام و هر کدوم به یک عنوان سر ملت رو شیره میمالن. چیزهایی میگن که مخ هر انسانی سوت میکشه.دوستان گرامی پول الکی صرف چیزی که به کارتون نمیاد و کارایی در دفینه یابی ندارد ، نکنید.این نوع نرم افزارها ، ردیابها، شاقول ها و لوله بازیهایی که در کانالها و سایتها تب...
ادامه مطلب